lördag 9 oktober 2010

sedan sist...

har varit mycket skolarbete och annat den senaste tiden så bloggen har hamnat lite efter. sedan sist har jag bland annat hunnit vara på IKEA! en dagslång tripp blev det, jättekul. köpte en hel del grejer, mest nöjd är jag med vardagsrumsbordet som faktiskt fått fina komplimanger här hemma :)

fyllt år har jag också hunnit göra! fått massa fint, bland annat delar i min favoritservis. har också fått presentkort på hemflit (garnaffär) och stol och bord till mitt blivande pysselrum! bordet och stolen är dock inte klara så vi ska till jesper moster och fixa med det. hoppas det blir snart! fick fina kuddöverdrag av min storasyster och en fin ugglelåda av lillasyster.

bilder på allt kommer inom en snar framtid.

idag jobbar jag dygnspass, så jag slutar 16 imorgon. ska laga lite matlådor att ta med nu.

koftan under är föressten klar och den passade bebisen anas väldigt bra. bara knapparna som saknas...

Inga kommentarer: