torsdag 9 september 2010

stick with me

hejhej! nu kör jag igång den här bloggen efter lite påtryckningar från nära och kära :) har alltid haft stort intresse för pyssel, eller kanske snarare viljan att skapa. älskar att sticka, virka, baka, fota m.m! tanken är att jag på denna blogg ska visa det jag gjort, vill göra, kommer att göra, saker jag inspireras av och fina saker som andra gör. min familj är också riktiga kreativister (finns det ordet ens? :)) av olika slag så det kommer nog visas en hel del vad de skapar också.

lite om mig själv för er som inte redan känner mig (vilket nog de flesta gör, annars vet jag inte hur ni hittat hit!); jag heter hanna, är snart 24 år. bor i umeå tillsammans med min pojkvän/sambo och hunden nova. jag läser just nu sista terminen på socionomprogrammet och är aktiv i röda korsets ungdomsförbund. älskar min familj mer än allt annat, de betyder supermycket för mig, är väldigt hemmakär. jaaa, det var lite om mig. välkomna hit!

3 kommentarer:

Valis sa...

Yey! :D

Sandra sa...

Wii, vad roligt! :D

maja sa...

underbaaaaaaart:)