fredag 10 september 2010

sysselsätter mig med allt annat än det jag borde

just nu stickar jag på något jag tror blir riktigt fint. och det är till en riktig fining också! älskar att sticka babykläder för det går fort, annars blir jag ganska lätt less och vill påbörja något nytt. sockor tillexempel, det är never ending projekt. när man gjort den ena är man liksom less på mönstret och vill göra något nytt.

angående rubriken så borde jag egentligen plugga. har en hel del att läsa, reflektera över och skriva om för på måndag har jag första träffen med nya basgruppen (där jag inte känner någon) och på tisdag är det examinerande seminarium i den andra kursen. hade kunnat vara värre dock, läser riktigt roliga kurser! ...fast inget är väl roligare att sticka? ;)

DROPS alpaca

2 kommentarer:

Valis sa...

asså jag är så OÄNDLIGT lycklig att du börjat blogga igen!!! Loves it! hoppas du inte blir less denna gången..

Sara sa...

Själv borde jag också arbeta... visst är vi dåliga. Ska prova det där mönstret för filten istället. Eller hämta böcker på UB först kanske... Internetgarderoben hehe